Bell Hawaiian Ocean

Dziś napiszę parę słów o limitowanej kolekcji kosmetyków Bell Hawaiian Ocean.
Kosmetyki miały swoją premierę 1.06 w sklepach biedronka.
Ja miałam okazję poznać je troszkę wcześniej i muszę przyznać, że skradły moje serce :).
Jak sama nazwa mówi, kosmetyki są mocno wakacyjne a w ich skład wchodzą pomadki, błyszczyki, lakiery do paznokci, cienie do powiek i rozświetlacze. Wyróżniają się przepiękną gamą kolorów i zaskakują pięknymi zapachami.



Lakiery do paznokci

Coral Reff Przepiękny perłowy kolor w odcieniu błękitu połączonego z mieniącymi się drobinkami o wielu barwach. Świetnie zastępuje tzw. efekt syrenki.

Hula Dance Wyrazisty fiolet o metalicznym kolorze połączony z drobinkami w kilku kolorach. Tak jak Coral Reff przypomina lekko efekt syrenki.

Pina Colada Połączenie bieli z srebrnym brokatem w kształcie malutkich kreseczek, wpadające w odcienie niebieskiego i różu. 

Honolulu Night Wyrazisty granat, połączony z drobniutkim zielonym, różowym i błękitnym brokatem oraz srebrnymi kreseczkami takimi jak w Pina Coladzie. 

Pearl Lagoon  Jeden z moich ulubieńców. Obłędny błękitno jasny turkus, o metalicznym wykończeniu. Mając go na paznokciach można poczuć się jak na rajskich wakacjach nad krystaliczną laguną ;)

Kiss of Mermaid Kolejny mój faworyt. Znów metaliczne wykończenie, ale tym razem w odcieniu różu. Idealny do letnich stylizacji.



Rozświetlacze i Cienie

Face Highliter Ocean Wave Gładki, chłodny rozświetlacz, nadający wspaniałe srebrzyste rozświetlenie.

Eyelighter Pearl Lagoon Idealne chłodne cienie o 3 perłowych kolorach. Perła, bardzo jasny róż oraz średni brąz.

Eyelighter Sunny Beach Słoneczne, ciepłe 3 cienie o perłowej formule. Perła, jasna brzoskwinia i cieplutki brąz.


Błyszczyki

Metal Lip Liquid Paradise Pink Cudowny różowo złoty błyszczyk, mieniący się iskrzącymi drobinkami odbijającymi promienie słoneczne. Zapach obłędny, świeży i owocowy. Pięknie i łatwo się rozprowadza, pozostaje przez długi czas na ustach.

Lip Hightliter Hawaiian Dream Chłodny, jasny, błękitno turkusowy błyszczyk o pięknym zapachu. Po nałożeniu go na usta czujemy przyjemny chłód co spełnia funkcje chłodnego błyszczyka na upalne dni. Pięknie podkreśla usta, przez co stają się pełniejsze.




Pomadki

Waikiki Odcień ciepłego nude z pięknie połyskującymi różowymi i złotymi drobinami. Obłędny zapach jak we wszystkich pomadkach w tej linii.

Aloha Jaśniutki, chłodny róż łączący w sobie różowy, srebrny i złoty brokat.


Orchid Ciemny róż połączony z różowymi i złotymi pięknie mieniącymi się drobinkami.

Volcano
Mieniący  się na srebrno i złoto ciemny Burgund, najciemniejszy odcień z wszystkich pomadek.






Podsumowując cała seria jest wakacyjnym strzałem w 10.Jestem totalnie zaskoczona i oczarowana :) Piękna gama kolorów, w której każdy wybierze coś dla siebie oraz niesamowite zapachy lata. Najbardziej podobają mi się pomadki, przyznam,że tak się w nich zakochałam, że nie rozstaje się z prawie wszystkimi odcieniami. Aż trudno czasem wybrać co nałożyć :) Jestem zwolenniczką delikatnych, ale brokatowych odcieni więc te pomadki są moim hitem. Myślę też, że wylądują w ulubieńcach roku. Tak jak wspominałam można je kupić w Biedronce za bardzo przyzwoite ceny, więc kto jeszcze nie ma to serdecznie polecam.




21 komentarzy:

  1. Ja nie jestem fanka tych kosmetykow . Jakoś zle mi sie kojarzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie przepadałam za kosmetykami tej marki, ale ostatnio szaleją i z kolekecjii na kolekcję wypuszczają coraz lepsze ;)

      Usuń
  2. Niezła ta kolekcja choć ja tam nie widzę nic dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki bell sprawdzaja sie u mniebardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale spora kolekcja,ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się każdy może coś dla siebie wybrać :)

      Usuń
  5. Podobają mi się kolory tych szminek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery nie w moim kolorze, ale reszta wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubie bell. ma porzadne kosmetyki i niedrogie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pomadkę - Aloha - bardzo fajnie wygląda na ustach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory lakierów i pomadek mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten chłodny czwartkowy poranek Przyznam szczerze że kolekcja prezentujesz się fenomenalnie choć sama makijaż na siebie nakładam od święta i jest to raczej tusz do rzęs i czerwona pomadka to z chęcią przetestował abym kilka produktów z tej kolekcji przy najbliższych zakupach Rozejrzę się za tymi kosmetykami Pozdrawiam cię pięknie i życzę ci samych przyjemności z testowania


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudowne rzeczy :) Spodobały mi się błyszczyki, mają bardzo nietypowe kolory :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś bardzo często sięgałam po bell, ale potem zaczęłam testować nowe rzeczy i zapomniałam o tym :/ na pewno jeszcze kiedyś do nich wrócę bo bardzo dobrze się u mnie sprawdzały :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger