Rozświetlający rytuał Le Petit Marsellias

Witajcie Kochani:)
Przychodzę z recenzją ambasadorskiej paczki od Le Petit Marsellias, którą miałam okazję testować już drugi raz w tym roku, z czego bardzo się cieszę.
Bardzo cenie sobie produkty tej marki, ponieważ zaskakują wspaniałymi zapachami i formułami.
W ostatniej paczce znalazł się pielęgnujący olejek do mycia, mleczko nawilżające oraz dezodorant. 
A to wszystko pod piękną nazwą wiodącą kampanii "Rozświetlający Rytuał".
Miłym zaskoczeniem okazały się próbki mleczka dołączone do zestawu. 




Pielęgnujący olejek do mycia Olejek morelowy&Olejek z płatków róż to delikatny olejek, który po nałożeniu na palce zamienia się w delikatną pianę. Przyjemny, kwiatowo owocowy zapach otula nasze zmysły i pozwala na odrobinę relaksu w zaciszu naszej łazienki. Wspaniale i długotrwale nawilża skórę, która po jego użyciu jest delikatna i przyjemna w dotyku.


Mleczko nawilżające było dla mnie ogromną niespodzianką. Ma kremową, gęstą konsystencję o przyjemnym słodkim zapachu, ale nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Przeciwnie natychmiastowo się wchłania, a to dla mnie najważniejsze w balsamach do ciała. Kolejną zaskakującą kwestią jest zawartość w mleczku malutkich złotych drobinek, które pięknie połyskują w słońcu przy opalonej skórze. Pozostawia skórę nawilżoną i aksamitną na długi czas.

Dezodorant choć nie używam raczej takich kosmetyków także spełnił swoje zadanie. Ma delikatny owocowy zapach i nadaje się w upalne dni pozwalając na utrzymanie świeżości przez cały dzień. Polecam zwolenniczką dezodorantów :)



Cała paczka spełniła moje oczekiwania i bardzo mnie zaskoczyła w pozytywnym znaczeniu. Le Petit Marsellies kolejny raz stworzyło świetny zestaw do letniej pielęgnacji, łącząc piękne zapachy i długotrwałą pielęgnację.



13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że polecasz ten balsam do ciała, bo właśnie zastanawiałam się nad jego zakupem ;) Wariant bez drobinek znam od dawna, pora na wariant letni ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały zestaw sprawdził się u mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny poniedziałkowy czerwcowy dzień trafiam tutaj co chwilę na recenzję dokładnie tych kosmetyków Przyznam szczerze że nie miałam do czynienia jeszcze z tą firmą to też nie wiem jak z jakością kosmetyczną ale bardzo napaliłam się na olejek Uwielbiam kąpiele i chętnie bym go przetestowałam gdyż zapowiada się zachęcająco więc wiem że przy najbliższej okazji jeśli kosmetyk rzucił mi się w oczy to chętnie po niego sięgnę Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia oraz samych przyjemności w ciągu tygodnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. mleczko używałam z tej firmy i podobało mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sympatyczne trio:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje oczekiwania również spełniła :) Polubiłam ten rozświetlający rytuał. Balsam pięnie podkreśla opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger