Olejek w Balsamie NIVEA Kwiat Pomarańczy i Olejek Awokado

Za oknem bajeczna pogoda, lato w pełni.
Każdy spędza je inaczej. Każdy ma na nie jakiś sposób.
Każdemu kojarzy się inaczej.
Dla mnie to czas lekkości,świeżości, słodkich owoców i pięknych orzeźwiających zapachów.

W letni pejzaż świetnie wkomponowuje się Olejek w balsamie Nivea Kwiat Pomarańczy i Olejek Awokado.
Idealny kosmetyk na idealną pogodę.




Nivea ostatnio obdarowało mnie tym cudeńkiem do testowania i jestem zachwycona jego delikatnym a zarazem aromatycznym zapachem słodkiej pomarańczy. 

Działa na  zmysły i na ciało :)



W 200ml buteleczce znajdziemy lekką, nieco rzadką w konsystencji pielęgnacje balsamu w połączeniu z olejkiem awokado.
Najbardziej urzekające jest w nim to,że bardzo fajnie się wchłania, nie zostawiając na skórze tłustej warstwy.
Po jego użyciu możemy być pewni długotrwałego nawilżenia, a skóra staje się miękka i gładka w dotyku.




Zużyłam już prawie całe opakowanie i wiem już,że na pewno sięgnę tego lata po kolejne.
Polecam wszystkim zwolenniczkom lekkich, nietłustych balsamów, które pozwalają się cieszyć swoim działaniem przez dłuższy czas :)

13 komentarzy:

  1. Zapachy Nivea są genialne. Szkoda, że składy już niezaciekawe ale i tak od czasu do czasu lubię sięgnąć po ich produkty. Ten balsam wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny olejek, również go mam i z wielką przyjemnością używam. A zapach? Nieziemski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy go teraz chwalą :) ale to już reguła, że produkty Nivea są polecane. Na pewno podobałby mi się jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, ale sama jeszcze nie wiem, czy lubię, choć zły nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba więcej czasu na ocene ;) ja zużyłam całe opakowanie i lece niebawem po kolejne ;)

      Usuń
  5. Nie znamy się z produktami Nivea zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, jak pachnie...muszę go gdzieś dorwać:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pomarańczowy zapach mnie przekonuje. Uwielbiam cytrusy o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało kiedy sięgam po drogeryjne balsamy, ale na ten się chyba skuszę :) Ten kosmetyk musi pachnieć rewelacyjnie, a ponadto pewnie dobrze nawilża. Wkńcu to Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger