Nivea MicellAir

Nivea MicellAir do skóry wrażliwej i nadwrażliwej

"Zawarte w płynie micelarnym cząsteczki zwanej micelami działają jak magnes, skutecznie usuwając makijaż, zanieczyszczenia i sebum . Dzięki temu płyn efektownie i łagodnie oczyszcza twarz, oczy i usta. Delikatny dla rzęs. Bezzapachowy. Bez spłukiwania. Bez pocierania. 
Formuła 3w1 z pantenolem i olejem z pestek winogron."





Mój ulubieniec roku, wśród kosmetyków do demakijażu💙 Już Wam tłumaczę dlaczego ;)
Otóż nie znam żadnego tak delikatnego kosmetyku do oczyszczania i do demakijażu twarzy.
Używam go w swoim codziennym rytuale oczyszczania i jestem w nim totalnie zakochana💙
Zazwyczaj po użyciu kosmetyków do oczyszczania, mam bardzo ściągniętą skórę i wyraźnie suchą. Po tej micelarce ona po prostu oddycha, jest świeża i piękna. A to jak on delikatnie i z łatwością usuwa makijaż sprawiło, że tak prędko się nie rozstaniemy.
Jak już wspominałam, lubię wszystkie micelarki Nivea, ale tą po prostu uwielbiam używać przez jej lekkość i delikatność. Formuła zawarta w niej jest idealna dla cery wrażliwej i nadwrażliwej. Kosmetyk jest bezzapachowy za co ma olbrzymi plus, bo uważam że w płynach tego typu dodatkowe zapachy nie są potrzebne. Wystarczy, że zazwyczaj kremy mają jakieś perfumy a co za dużo to nie zdrowo ;) Buteleczka jest taka sama, bardzo poręczna i ma nie wielki otwór, dzięki któremu nie marnuje się przy aplikacji zbyt wiele płynu. Pojemność także 400 ml, czyli nie tak mało :)  

3 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam okazji testować.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna jest ta seria z NIVEA, zdecydowanie się im udała!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kiepskie doświadczenia z micelami Nivea.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger