Święta tuż tuż

Witajcie Kochani! Święta się zbliżają a ja zaczynam swoją przygodę z blogowaniem 😊
Już od dawna zbierałam się do tego i w końcu jest.
Napiszę pokrótce o sobie.... 
Jestem przede wszystkim mamą i wokół tego kręci się większy kawałek mojego życia , w dalszej kolejności prowadzę swój mały biznes związany z modą, kocham podróże, fotografie,dekoratorstwo wszelkiego rodzaju i jak większość kobiet zakupy czy też kosmetyki.
Co do tych ostatnich myślę, że najwięcej im poświęcę na blogu skupiając się głównie na ich recenzjach.


Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do obserwowania mojej strony 💕

1 komentarz:

  1. Życzę powodzenia z blogowaniem! Wydaje się proste, ale trzeba poświęcić temu dużo czasu. ;) Ale wystarczą chęci i gotowe!
    Bardzo lubię Nicholasa Sparksa, ale tej książki nie czytałam, Kocham też filmy na podstawie jego twórczości. ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger