Płyn micelarny Nivea

Jeden z kosmetyków, który aktualnie testuję to Pielęgnujący Płyn Micelarny z olejkiem migdałowym od Nivea💖
Kosmetyki od Nivea cenię sobie bardzo.
Zawsze są trafione i raczej nie pamiętam żebym, na którymś się zawiodła.
Są lekkie i proste co stanowi ich wyjątkowość.
Jak wybieram się do drogerii i mam dylemat co tym razem kupić i gdy nie chcę przekombinować... Zawsze pada na tą markę.
Płyn micelarny kupiłam ostatnio w Rossmanie po dość okazjonalnie cenie i mogę z czystym sumieniem polecić.
Makijaż jak na płyny micelarne zmywa dość dobrze a po nałożeniu czuć działanie i to dosłownie. W moim przypadku czuje po każdym użyciu lekkie i przyjemne mówienie na twarzy. Skóra wygląda na odświeżoną i promienną. Na dodatek co jest dla mnie bardzo ważne nie czuje aby moja skóra była choć trochę napięta co często się zdarza po użyciu przeze mnie toników czy płynów. Produkt godny polecenia jako jeden z najlepszych płynów micelarnych, które testowałam.
Dodam, że przez ostatnie miesiące w ogóle nie używałam płynów micelarnych i czułam do nich trochę niechęć... ten jednak bardzo mnie zadziwił i przywrócił wiarę w ich działanie.


4 komentarze:

  1. Też mam zamiar go kupić:) świetny blog się zapowiada 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn bardzo delikatny, u mnie się sprawdził polecam również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie z marką Nivea. Jak nie wiem co wybrać zawsze pada na nią :) u mnie ten płyn również się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger