Przyjemność od Nivea Luxurious Shower Silk mousse

Jedwabisty mus do kąpieli Nivea  - jak dla mnie bardziej genialnego kosmetyku do kąpieli nie ma!
Dziękuję marce Nivea za stworzenie czegoś co tak rozpieszcza ciało i zmysły podczas wieczornych kąpieli.
Nie ma dla mnie niczego przyjemniejszego w kąpielowych rytuałach niż nałożenie tego kosmetyku.
Jest po porostu niebiański. Ma lekką, delikatną konsystencję, która otula skórę i zapewnia najwyższy komfort pielęgnacji i relaksu.
Zakochałam się w nim od razu, pamiętam jak wypuścili go na rynek ponad tydzień czasu kręciłam się po naszych lokalnych Rossmanach i innych drogeriach w oczekiwaniu aż będzie dostępny. Kuzynka pracująca w jednym oddziale z kosmetykami, początkowo straszyła mnie, że ich sklep jest tak mały, że może w ogóle nie będzie dostępny, ale po wytrwałych oględzinach dotarłam, zakupiłam i używam do dziś💕💕💕
A Wam przypadł do gustu? ;))


16 komentarzy:

  1. Konsystencja na tak, zapachy niestety na nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z zapachami to wiadomo jak to jest :) ale konsystencja jest super :)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować tego musu, ale z wielką chęcią kiedyś po niego sięgnę :D
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam ;) Ale kosmetyki Nivea bardzo lubię, więc chętnie kiedyś spróbuję, szczególnie, że jestem ciekawa konsystencji ;) Ale na razie musi poczekać, bo mam spore zapasy do wykorzystania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja sporo mam i wciagam tylko kolejne kosmetyki co chwilę na listę oczekujących 😀

      Usuń
  4. Nie używałam tego kosmetyku, ale tak to opisałaś, że mam ochotę popędzić do sklepu i jednak go wypróbować. Zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto chociaż dla tej chwili przyjemności:)

      Usuń
  5. Jeszcze nie używałam tego kosmetyku, ale cały czas mnie on kusi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute product, look useful. i love nivea.
    Nice post darling, so good and interesting, love it!
    Enjoy in weekend! ♥

    New review post is on my blog. ♥
    Visit me here: http://thestoryofagothic.blogspot.rs/
    Maleficent ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, ja też go uwielbiam planuję kupić wszystkie warianty zapachowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te pianki do mycia :) do tej pory miałam tylko 2 wersje zapachowe, ale z pewnością kupię pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger