Instagramowe wspomnienia z Persalo

Witam Was Kochani :)

Dziś dotarła do mnie przesyłka od Persalo. Jest to internetowy sklep, w którym można wywołać swoje lub czyjeś wspomnienia :) Brzmi wspaniale prawda?
Wywołać je można w niepowtarzalny sposób. Dzięki Persalo możecie spersonalizować wiele pięknych i starannie wykonanych produktów, przy użyciu zdjęć z Instagrama, Facebooka czy innego miejsca w sieci lub na komputerze.



Mi najbardziej przypadła do gustu poduszka, której bazą zostały zdjęcia z Instagrama. 
Dzięki prostemu i przejrzystemu kreatorowi,który znajduje sę na stronie sklepu, można dowolnie projektować i zmieniać wygląd produktu tak abyśmy byli z niego w pełni zadowoleni.
Poduszkę, którą wybrałam stworzyłam z siatki 9 zdjęć, ale można też wybrać opcje 16 i 25 foteczek.
Do wyboru są też dwie opcje kolorystyczne siatki, mi spodobała się jasna wersja w kolorze ecru.


Poduszeczka dotarła do mnie bardzo szybko, bo po ok. 5 dniach z czego byłam bardzo zadowolona, biorąc pod uwagę,że wymagała troszkę pracy w formie druku i ręcznego szycia. 
Bardzo mile zaskoczyła mnie też jej jakość, została bowiem uszyta z dobrego gatunkowo materiału, a wkład jest antyalergiczny, co jest da mnie ważne przy sytuacji zdrowotnej mojego dziecka.
Ogólnie uwielbiam spersonalizowane produkty bo stanowią niezwykłą pamiątkę i można wykorzystać je jako świetny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego.
Warto mieć na uwadze, że sklep Persalo oferuje także wiele innych produktów, np. plakaty z kolażami zdjęć, etui na telefony, kalendarze czy zdjęcia wykonane w formie retro. 
Wszystko to i wiele więcej możecie zobaczyć na stronie sklepu >>>Persalo<<<.



Podsumowując, jestem zachwycona ideą tego sklepiku i na pewno jeszcze do niego wrócę, bo już upatrzyłam sobie piękny plakat, który świetnie wkomponuje się w moją nową garderobę :)
.... a poduszkę póki co zabrała mi córka do swojego pokoju  :)





42 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł na uroczy upominek dla bliskiej osoby ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałam taką poduszeczkę dla mojego chłopaka :) Super pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię czegoś takiegoś;p wolę chować wszystko w pamięci

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda ta poduszka.
    Rewelacyjny pomysł na prezent! Spresonalizowane gadżety się świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty z tej firmy są naprawdę dobrej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna, świetny pomysł taka poducha ze zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siostra takie zamawiała ;) Świetne są ;) Genialna pamiątka, która dodatkowo się pięknie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusia prezentuje się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te poduszeczki już napotykam kolejny raz. Moim szczególnie są świetne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w swojej kolekcji trzy - uwielbiam je :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/jeansowa-katana-z-futerkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. To naprawdę świetny pomysł na prezent :D Poduszka jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka poduszka na pewno dla wielu osób byłaby świetnym prezentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na prezent! :) Zawsze uważam, że poduszek nigdy dość a super mieć tak fantastycznie wykonaną i spersonalizowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglada . musze sobie taka zrobic

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna poduszka,. To super pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie się prezentuje taka poduszka, świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa taka spersonalizowana poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się jakość zdjęć na tej poduszcze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, czy słyszałam dokładnie o tej firmie, ale widziałam już na jakims blogu podobną poduszkę. Bardzo podoba mi się ten pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba idealny prezent na każdą okazję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka forma zachowania zdjęć też jest bardzo fajna chociaż bardziej gustuje w fotoksiążkach

    OdpowiedzUsuń
  22. I to jeszcze jak fajnie opakowana! w sam raz na prezent:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Będzie piękną ozdobą dla domu i prawdziwym dodatkiem "z duszą ":)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna jest taka poducha, sama zastanawiam się nad tym czy tego nie zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się to, że możemy sami projektować i zmieniać wygląd produktu! Na miejscu córki też zabrałabym tak ładną poduszkę do swojego pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny patent z tymi poduszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taką poduszkę sprawiłam przyjaciółce na osiemnaste urodziny, ale chętnie sama byłabym ich posiadaczką, tym bardziej, że zdjęcia na ścianach już mi się nie mieszczą :) Twoja poduszka wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza poducha, fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł na dekorację mieszkania lub na prezent dla kogoś bliskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja poduszka dotarła dziś. Pokazałam ją na IG a wkrótce będzie też na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger