Bell Carnival

Hejka! Przybywam z mega kolorowym, karnawałowym postem ;))
Bell znów zaskakuje i obecnie w biedronkach możecie kupić kosmetyki tej marki, z nowej, limitowanej kolekcji, która będzie dostępna do końca stycznia :)
Całość składa się z 14stu różnych produktów takich jak: lakiery do paznokci, pomadki, cienie do powiek, puder czy też nowość...winylowe pomadki.
Idealne dopełnienie zbliżającego się karnawału.

Zacznę od pudru Vanilla Sugar, który totalnie mnie zauroczył! Pięknie, słodko pachnący sypki puder wypełniony po brzegi mieniącymi się drobinkami, które fantastycznie rozświetlają twarz i ciało. Uwierzcie, że takiego błysku dawno nie widziałam. Kocham <3



Kolejne extra produkty to pomadki vinyl Lips, dostępne w 3 odcieniach. Mają niesamowite krycie, mega głęboki kolor i błysk. Robią niesamowite wrażenie. Z łatwością aplikują się na usta, nie rozmazują, a dzięki precyzyjnemu pędzelkowi nie wychodzą poza kontur ust.



Foliowe cienie do powiek Metal Frosting Eyeshadow. Cienie, które przypominają mi złotko, które stosowałam przy dekoracji przedmiotów na dekoracji wnętrz kilka lat temu😁. Bardzo nowatorski kosmetyk.
Robią spektakularny efekt i trzymają się dość długo na powiekach. Dostępne w 4 kolorach o bardzo intensywnym napigmentowaniu.



Pomadki Shiny Lips w 3 delikatnych, ale zarazem intrygujących odcieniach. Lekka formuła, połączona z maleńkimi drobinkami, nie wysuszająca ust, dzięki której można stworzyć naturalny, subtelny makijaż.



Show Of Nail Enamel iskrzące lakiery do paznokci w 3 odcieniach. Głęboka czerwień, brokatowa czerwień i przezroczysty lakier z błyszczącymi drobinkami, w odcieniach czerwieni, niebieskiego, zieleni i złota. Idealne na najbliższe miesiące ;)












26 komentarzy:

  1. lakiery bell sprawdzają się u mnie ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się najbardziej podobają kolory z edycji limitowanych;) można poszaleć:)

      Usuń
  2. Od dłuższego czasu nie mam parcia na te edycje limitowane Bell.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawią mnie te cienie do powiek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja teraz żałuje, że DE nie ma biedronek :D Jakkolwiek to nie zabrzmiało ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii tych pomadek winyl.... wczoraj byłam w biedronce, pomaziałam sobie testerem dłoń - chciałam sprawdzić kolor.Lekko rozmazałam, poszłam dalej. Potem...myłam okna, myłam naczynia, brałam prysznic...a ta szminka dalej lekko widoczna!Trwałość nie do podrobienia. Muszę sobie ją kupić:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są megaaa trwałe, jeśli ktoś szuka czegoś takiego to chyba lepszych nie spotkałam ❤

      Usuń
  6. No to czas na zakupy w biedrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W biedronce co chwilę bell dorzuca jakieś nowości, szkoda tylko, że limitowane :)

      Usuń
  7. Ta seria jest naprawdę fajna- a opakowania rewelacyjne :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opakowania bardzo oryginalne ❤
      Dziękuje i mam nadzieję, że miło tu spędzisz czas. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Ciekawią mnie te cienie do powiek, w ogóle ostatnio coraz bardziej przekonuję się do kosmetyków Bell.

    OdpowiedzUsuń
  9. szminki bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie sprawdzić te pigmenty :3.

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się te opakowania :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Beauty and life by N. ... , Blogger